søndag 29. april 2012

Diverse innkjøp

Forrige innlegg handlet om tidlig vår og forventet tidlig oppstart, men etterpå er det kommet nærmere en meter snø på Syndin. Så her er det fortsatt bare å smøre seg med tålmodighet. I mellomtida gjør jeg stadig vekk innkjøp til hytta.

I dag hentet jeg et aggregat hos en privat selger i distriktet. Jeg ga 1000 kroner for det, hvilket må sies å være meget rimelig. Det er tre-fire år gammelt, og har bare gått noen få timer.



Jeg hentet også et brukt tørrklosett hos en annen selger. (Ja, det er rengjort siden det ble brukt ...). Dette blir "nødtoalett" på badet inne, som et supplement til utedassen. Til sistnevnte kjøpte jeg for øvrig varmesete på hyttemessen på Lillestrøm tidligere i vår. Her følger bilder av begge:




Tørrklosettet betalte jeg den ringe sum av 50 kroner for. Nye i dag koster de minimum 600, og de nye er i tillegg mindre solide enn denne eldre konstruksjonen.

Jeg har også handlet flere andre ting i løpet av vinteren, i tillegg til det som er nevnt i bloggen. Blant annet familiekøyeseng og et antikk servantskap. Bilder av dette og hint får komme når det står på plass i hytta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar