tirsdag 16. september 2014

Lister og møbler

Jeg ble ferdig med utforinger og gerikter i stua sist helg.






"Problemet" med de dype blomsterbrettene løste jeg som planlagt; med hylleknekter og listing mellom dem. Det var en del pirk med omrammingen generelt, men det svarer seg å legge litt jobb i slikt synes jeg.






Det om lag 100 år gamle spisebordet på det øverste bildet, hadde jeg med på denne turen. Det kommer fra min barndomsheim. Jeg hadde også med en lenestol og et framskap jeg har kjøpt brukt. 

Den to år gamle Ikea Ektorp-stolen ga jeg 500 kroner for (nypris 2995), mens 90-tallsskapet i lakkert furu kostet 600. 

Jeg kjøpte skapet til det fortsatt provisoriske kjøkkenet, men flytter det muligens ut på stua når permanent kjøkkeninnredning kommer på plass. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar