onsdag 11. januar 2012

Beliggenhet

Eiendomsmeglere sier gjerne at det er tre ting som betyr noe: Beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet. For meg er det korrekt i dette tilfellet.



Hytta ligger 70-80 meter fra vannet, i statsallmenning uten nære naboer. Naboer blir det heller ikke i framtida. Området bebygges ikke til fritidsformål, denne hytta ble satt opp på stølsgrunn i sin tid.



Som fisker og småviltjeger har jeg et eldorado på dørstokken der oppe. Jeg har også røtter på Syndin fra barnsben av, med slektninger som har både støl og hytter i nærheten. I tillegg leide jeg hyttas nabostøl på åremål i flere år, fram til 2004.


Så her har jeg kommet "hjem" på et vis, og ser på utgiftene og arbeidstimene som en investering i trivsel.

1 kommentar:

  1. Spennende prosjekt detta. Og for noen alldeles nydelige bilder!!!!!!!!! Er helt enig med deg i at beliggenheten er superviktig! Masse lykke til med fullføringen av bygget (",)
    Gro

    SvarSlett