mandag 28. mai 2012

Første tur i år

Da er prosessen så smått igang. Jeg tok en dagstur med verktøy og diverse utstyr denne helga. Det må til minst en tur til med materialer og mer verktøy før jeg kan begynne med byggearbeid. Campingvogna må også på plass, så jeg kan overnatte.

På grunn av turnusarbeid får jeg først kjørt vogna dit rundt 10. juni. Da har jeg til gjengjeld en uke fri, og bør kunne få en del gjort.

                                                             
                                                       Bilder fra lørdag:







2 kommentarer:

  1. Hei, du spurte for en tid tilbake hvordan jeg murte kjølerommene som ble under golvet i hytta mi (lavstandard i etnedal). Jeg murte de med isoblokk og la blå styropor i bunnen. størrelse på rommet kan en jo velge utifra lengder/bredder på blokka. Jeg la også en 10cm leca toppblokk øverst slik at jeg fikk høyden til å passe bedre med bjelkelaget. Har litt dårlig medbilder å vise til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ingen såle under hytta mi, ringmuren står på bakken. Da bør jeg kanskje støpe en "kladd" der matkjelleren skal være, eller tror du det holder å mure rett på ei styrofoamplate mot grunnen? Hadde for øvrig vært fint om du la til bloggen min i lista di, så får jeg kanskje noen treff via dine lesere. Det har lite hensikt å skrive kun for egne øyne. :-)

      Slett