lørdag 26. oktober 2013

Litt møblering med mer

I dag fikk jeg hjelp til å frakte sofa, bord og seng til fjells. I tillegg fylte jeg matkjelleren med langtidsholdbar proviant og drikke, slik at jeg slipper å bære med så mye på ski i vinter. For med dette er hytta i praksis klar for helårsbruk.

Hjelpemannen tester salongen.



Sofaen og senga har jeg fått gratis, salongbordet har jeg kjøpt for 200 kroner i en brukthandel. Så her holdes gjenbruksprinsippet fortsatt i hevd. Også kjøpmannsdisken i bakgrunnen på bilde to, har jeg kjøpt brukt og billig. Den fraktet jeg opp tidligere i måneden.


Til uka blir vedovnen på "kjøkkenet" montert, om bilføret vedvarer. Det samme med minst en av takåsene. Jeg er igang med å høvle stokkene.





5 kommentarer:

  1. Dette er jo nærmest luksus :-)

    SvarSlett
  2. Fine møbler, og jeg liker gjenbruksprinsippet ditt! :)
    Ser ut til at du har en bra høvel til takåsene dine! Hva gjør du med stokkene etterpå?

    SvarSlett
    Svar
    1. I utgangspunktet har jeg ikke tenkt å gjøre noe mer med dem, jeg liker det litt røffe utseendet.

      Slett
  3. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett