fredag 14. november 2014

Bli med en tur inn i varmen












5 kommentarer:

  1. Så artig at du blogger om hyttebygginga di,
    eller renoveringa.
    Flott at denne forlatte hytta har fått nytt liv :)
    Inger H.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Det har vært bygging - ikke renovering. Den har aldri hatt verken isolasjon, gulv, delevegger, pipe eller noe som helst. Det var kun et råbygg, og jeg rev mye av det også. Nesten halvparten av reisverket måtte ned da jeg skulle montere nye (og større) vinduer og dører. :-)

      Slett
  2. Litt nysgjerrig, ettersom en besøkende hos meg kom via bloggen din. Så oppdager jeg at du har lagt meg på blogglisten din. Koselig!

    Etter å ha lagt ned mye arbeid, har du jammen fått en flott hytte. Ser veldig koselig ut! Takk for at jeg fikk være med inn i varmen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for besøket. :-) Jeg har fulgt med på bloggen din siden jeg googlet ordet "Mallorca" for mange år tilbake. Jeg er reiseglad og spaniofil, og du skriver meget godt.

      Slett
    2. Takk for gode ord, både her og på bloggen min. Hyggelig å høre om andre som er reiseglad og spaniofil. Ønsker deg god tur til PR. Nyt sol, varme og god mat! Litt varmere der enn her jeg er nå, så jeg innrømmer et aldri så lite savn.

      Slett